Plan lekcji

Poniżej znajdziesz plan nauki 8-etapowgo programu Marketing Masters. Zaczynamy od Wprowadzenia a następnie w każdym etapie realizujemy po kolei przygotowane lekcje wraz z dodatkowymi webinarami uzupełniającymi wiedzę.

Dlaczego powstał ten kurs Marketingu?

Idea i różnice do typowych kursów online

Dlaczego takie 3 ścieżki nauki?

A + B + C = EFEKTY

Inne przydatne linki

Zacznij tutaj

Progres w danym etapie
Ukończone lekcje 0 /3
Opis

Dowiesz się, jak analizować źródła ruchu w GA4, wykorzystać parametry UTM i różne podejścia do pomiaru, aby zrozumieć, skąd pochodzą Twoi użytkownicy. Poznasz, jak optymalizować ranking reklam w Google Ads, korzystać z Edytora Google Ads, oraz tworzyć i audytować słowa kluczowe i reklamy. Nauczysz się przeprowadzać audyt warstwy danych, analizować zdarzenia e-commerce, oraz rozpoznawać i naprawiać błędy integracyjne w dataLayer.