Plan lekcji

Poniżej znajdziesz plan nauki 8-etapowgo programu Marketing Masters. Zaczynamy od Wprowadzenia a następnie w każdym etapie realizujemy po kolei przygotowane lekcje wraz z dodatkowymi webinarami uzupełniającymi wiedzę.

Dlaczego powstał ten kurs Marketingu?

Idea i różnice do typowych kursów online

Dlaczego takie 3 ścieżki nauki?

A + B + C = EFEKTY

Inne przydatne linki

Zacznij tutaj

Progres w danym etapie
Ukończone lekcje 0 /4
Opis

Nauczysz się przeprowadzać audyt email marketingu, sprawdzając cele kampanii, jakość bazy odbiorców oraz analizując szablony wiadomości i najlepsze praktyki. Zdobędziesz umiejętność tworzenia strategii marketingowej dla e-commerce, obejmującej analitykę, działania w Google, reklamy w Meta i strukturę kampanii produktowych. Opanujesz pracę z Google Merchant Center, zakładając konto, diagnozując produkty. Na koniec nauczysz się korzystać z bibliotek raportów w Google Analytics 4 oraz tworzyć i optymalizować pliki produktowe do działań reklamowych.