Plan lekcji
Poniżej znajdziesz plan nauki 8-etapowgo programu Marketing Masters. Zaczynamy od Wprowadzenia a następnie w każdym etapie realizujemy po kolei przygotowane lekcje wraz z dodatkowymi webinarami uzupełniającymi wiedzę.
Dlaczego powstał ten kurs Marketingu?
Idea i różnice do typowych kursów online
Dlaczego takie 3 ścieżki nauki?
A + B + C = EFEKTY
Inne przydatne linki
Zacznij tutaj
Etap 8
Nauczysz się przeprowadzać audyt email marketingu, sprawdzając cele kampanii, jakość bazy odbiorców oraz analizując szablony wiadomości i najlepsze praktyki. Zdobędziesz umiejętność tworzenia strategii marketingowej dla e-commerce, obejmującej analitykę, działania w Google, reklamy w Meta i strukturę kampanii produktowych. Opanujesz pracę z Google Merchant Center, zakładając konto, diagnozując produkty. Na koniec nauczysz się korzystać z bibliotek raportów w Google Analytics 4 oraz tworzyć i optymalizować pliki produktowe do działań reklamowych.