Przyłącz się do naszej grupy 11075 użytkowników na platformie Marketing Masters
Zacznij swoją edukację na wiodącej polskiej platformie szkoleniowej i rozwijaj swoje umiejętności online!
3141 użytkowników wystawiło oceny i recenzje
dla szkoleń na edu.marketingmasters.pl
Najnowsze opinie i recenzje (3141)
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaPierwszy raport w Looker Studio
Jedna z najlepszych lekcji pokazujących interfejs i podstawowe funkcje narzędzia, w jakiej miałam okazję uczestniczyć. Gdyby wszystkie lekcje tak wyglądały, byłabym zachwycona i mogłabym powiedzieć, że wiem co mam dalej robić. Dużo konkretów, fachowej wiedzy i spokojnego tłumaczenia krok po kroku (bez przeskakiwania i mieszania). Idealna lekcja dla osoby, która nie miała do czynienia z tym narzędziem. Czekam na rozszerzenie tematu :)
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaAnaliza źródeł ruchu
Bardzo przydatny kurs, w końcu ktoś sensownie wyjaśnił czym są parametry UTM i jak je stosować.
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaAtrybucja w Google Analytics 4
Dużo wartościowej wiedzy, ale brakowało mi szerszego omówienia jak wykorzystać wiedzę z raportów w życiu codziennym jako np. autor bloga, właściciel sklepu internetowego czy posiadacz strony wizytówki. Czekam na jasne określenie co zrobić z wiedzą, którą mam, ale może wszystko przede mną ;)
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaEmail marketing dla ecommerce
Ciekawy kurs, choć brakowało mi przedstawienia i analizy przykładowych narzędzi do email marketingu wraz z przejściem przez ich indywidualne funkcje i interface.
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaAudyt SEO z crawlerem
Dużo specjalistycznej wiedzy i terminologii. Zajęcia trudne w zrozumieniu dla osób początkujących lub nieznających tematu. Brakowało mi szerszego omówienia konkretnych zakładek, może jakiegoś słowniczka SEO lub ściągi oraz przykładów odnalezienia problemu i jego rozwiązania. Szkoda też, że nie było pokazane, jak wygląda dany skan w obu narzędziach przy wykorzystaniu tej samej skanowanej strony. Zajęcia ciekawe, ale mam wrażenie, że raczej w formie zachęcenia do szerszego zrozumienia tematu we własnym zakresie.
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaKampanie Performance dla e-commerce
Świetny kurs, temat wyjaśniony merytorycznie i konkretnie. Pokazanie wątków na przykładach w interfejsie zawsze pomaga zrozumieć lepiej omawiane zagadnienie. Duży plus za odsyłanie do konkretnych lekcji, gdzie mamy rozwinięcia danych elementów.
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaAudyt email marketingu
Temat ciekawie omówiony, z potencjałem na więcej. Brakowało mi jednak przykładów praktycznych i pokazania interfejsu omawianych narzędzi.
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaAudyt SEO
Praktyczny kurs z wieloma przykładami. Można się z niego wiele dowiedzieć.
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaKampanie Performance Max w Google Ads
Bardzo dobry, merytoryczny kurs z dużą ilością praktyki. Podobały mi się nawiązania do następnych lekcji, obiecujących, że tematy typu np. remarketing będą omawiane później.
Sandra K.
Potwierdzona transakcjaKampanie Search w Google Ads
Bardzo ciekawy kurs, ale przy tej kampanii zabrakło mi omówienia wszystkich trzech rodzajów typów dopasowania słów kluczowych oraz jak one wpływają na kampanię, gdy są stosowane razem.