Plan lekcji

Poniżej znajdziesz plan nauki 8-etapowgo programu Marketing Masters. Zaczynamy od Wprowadzenia a następnie w każdym etapie realizujemy po kolei przygotowane lekcje wraz z dodatkowymi webinarami uzupełniającymi wiedzę.

Dlaczego powstał ten kurs Marketingu?

Idea i różnice do typowych kursów online

Dlaczego takie 3 ścieżki nauki?

A + B + C = EFEKTY

Inne przydatne linki

Zacznij tutaj

Progres w danym etapie
Ukończone lekcje 0 /3
Opis

Nauczysz się przeprowadzać audyt SEO, sprawdzając kluczowe elementy strony, takie jak struktura, interlinkowanie, konfiguracja domeny, a także korzystać z Google Search Console. Poznasz również zasady zarządzania zgodami użytkowników (Consent Management), w tym implementację platformy zarządzania zgodami, konfigurację skryptów oraz zastosowanie trybu zgód w Google Tag Managerze. Na koniec opanujesz atrybucję w Google Analytics 4, dowiesz się, jak analizować źródła ruchu, stosować różne modele atrybucji i oceniać efektywność kampanii oraz SEO w systemach marketingowych i e-commerce.