Ukończono:0%
Lekcje:14
Czas trwania: 01:36:07
4.8
(104)

Przykład wypełnienia sekcji Cele Biznesowe:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • mierząc przychód mówimy o wartości brutto, czyli razem z podatkiem i co jeszcze ważniejsze, nie są uwzględnione zwroty. W niektórych biznesach może to znacząco wpływać na różnicę pomiędzy analizowanymi danymi a tym co faktycznie zarabiamy w biznesie. (warto byłoby zastanowić się nad możliwością uwzględnienia zwrotów i liczenia wartości netto)
  • nie mierzymy ilości stałych klientów, nie jest to kontrolowane na bieżąco, ale przynajmniej wiemy jak definiujemy stałego klienta (warto zacząć to mierzyć)
  • każdy z celów jest mierzony w innym narzędziu (warto byłoby mierzyć to w jednym narzędziu)
  • są jasno określone wartości jakie chcemy osiągnąć (to jest dobrze, ale pytanie czy postępy w realizacji tego celu są kontrolowane?)
  • co do 2 z 3 celów nie ma pewności czy jest to poprawnie mierzone (trzeba zrobić audyt i się upewnić)

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • wiemy kto odpowiada za mierzenie celów biznesowych i do kogo się zgłosić w celu poprawienia mierzenia celów biznesowych

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • raport celów raz na miesiąc to zdecydowanie zbyt rzadko (należy sprawdzić jakie są możliwości, żeby aktualizować raport raz na tydzień)
  • dane powinny być dostępne w raporcie, jeżeli otrzymujemy je w mailu to musimy o te dane poprosić i na nie czekać (do poprawy)
  • nie mamy danych w jednym raporcie dostępnym online (trzeba taki raport przygotować)
  • sprawdzanie realizacji celów raz na miesiąc nie daje nam możliwości szybkich reakcji i bieżącego poprawiania działań marketingowych
  • świadomość celów biznesowych powinna być w całej firmie (trzeba popracować nad edukacją i wiedzą poszczególnych zespołów)

Przykład wypełnienia sekcji Cele Biznesowe:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • mierząc przychód mówimy o wartości brutto, czyli razem z podatkiem i co jeszcze ważniejsze, nie są uwzględnione zwroty. W niektórych biznesach może to znacząco wpływać na różnicę pomiędzy analizowanymi danymi a tym co faktycznie zarabiamy w biznesie. (warto byłoby zastanowić się nad możliwością uwzględnienia zwrotów i liczenia wartości netto)
  • nie mierzymy ilości stałych klientów, nie jest to kontrolowane na bieżąco, ale przynajmniej wiemy jak definiujemy stałego klienta (warto zacząć to mierzyć)
  • każdy z celów jest mierzony w innym narzędziu (warto byłoby mierzyć to w jednym narzędziu)
  • są jasno określone wartości jakie chcemy osiągnąć (to jest dobrze, ale pytanie czy postępy w realizacji tego celu są kontrolowane?)
  • co do 2 z 3 celów nie ma pewności czy jest to poprawnie mierzone (trzeba zrobić audyt i się upewnić)

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • wiemy kto odpowiada za mierzenie celów biznesowych i do kogo się zgłosić w celu poprawienia mierzenia celów biznesowych

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • raport celów raz na miesiąc to zdecydowanie zbyt rzadko (należy sprawdzić jakie są możliwości, żeby aktualizować raport raz na tydzień)
  • dane powinny być dostępne w raporcie, jeżeli otrzymujemy je w mailu to musimy o te dane poprosić i na nie czekać (do poprawy)
  • nie mamy danych w jednym raporcie dostępnym online (trzeba taki raport przygotować)
  • sprawdzanie realizacji celów raz na miesiąc nie daje nam możliwości szybkich reakcji i bieżącego poprawiania działań marketingowych
  • świadomość celów biznesowych powinna być w całej firmie (trzeba popracować nad edukacją i wiedzą poszczególnych zespołów)
14 lekcji • 1 godz. 36 min. 7 sek.
Transkrypcja
Kurs dostępny od do
29 sty 2024
Trener
Krzysztof Modrzewski

Człowiek, dla którego dane są najważniejsze. Już od ponad 10 lat związany z branżą Digital Marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych, startupach i sklepach internetowych. Obecnie, głównie zajmuje się rozwijaniem analityki u swoich klientów, na co składa się nie tylko poprawienie implementacji technicznych, ale przede wszystkim nauka odpowiedniego wykorzystania danych do działania w biznesie. Prywatnie szermierz i zapalony geek gier planszowych.