Ukończono:0%
Lekcje:14
Czas trwania: 01:36:07
4.8
(104)

Przykład wypełnienia sekcji Cele Mikro:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • dobrze, że są mierzone kamienie milowe w procesie zakupowym i że są oznaczone jako cele
  • trzeba zlecić audyt i zweryfikować czy jest to mierzone poprawnie
  • dobrze, że wiemy jaki % użytkowników spełniających ten cel realizuje cel główny (pytanie czy sprawdzamy to regularnie i poprawiamy?)
  • trzeba dodać mierzenie 3 celu mikro jakim jest zapis na newsletter i zachęcać odwiedzających do zapisu
  • czy są jakieś inne cele mikro? Co z pozostałymi etapami ścieżki zakupowej? Czy są mierzone?
  • bardzo źle, że świadomość celów mikro jest tak mała w organizacji (trzeba nad tym pilnie popracować)

Przykład wypełnienia sekcji Cele Mikro:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • dobrze, że są mierzone kamienie milowe w procesie zakupowym i że są oznaczone jako cele
  • trzeba zlecić audyt i zweryfikować czy jest to mierzone poprawnie
  • dobrze, że wiemy jaki % użytkowników spełniających ten cel realizuje cel główny (pytanie czy sprawdzamy to regularnie i poprawiamy?)
  • trzeba dodać mierzenie 3 celu mikro jakim jest zapis na newsletter i zachęcać odwiedzających do zapisu
  • czy są jakieś inne cele mikro? Co z pozostałymi etapami ścieżki zakupowej? Czy są mierzone?
  • bardzo źle, że świadomość celów mikro jest tak mała w organizacji (trzeba nad tym pilnie popracować)
14 lekcji • 1 godz. 36 min. 7 sek.
Transkrypcja
Kurs dostępny od do
29 sty 2024
Trener
Krzysztof Modrzewski

Człowiek, dla którego dane są najważniejsze. Już od ponad 10 lat związany z branżą Digital Marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych, startupach i sklepach internetowych. Obecnie, głównie zajmuje się rozwijaniem analityki u swoich klientów, na co składa się nie tylko poprawienie implementacji technicznych, ale przede wszystkim nauka odpowiedniego wykorzystania danych do działania w biznesie. Prywatnie szermierz i zapalony geek gier planszowych.