Ukończono:0%
Lekcje:14
Czas trwania: 01:36:07
Przykład wypełnienia sekcji Cele Mikro:
Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:
- dobrze, że są mierzone kamienie milowe w procesie zakupowym i że są oznaczone jako cele
- trzeba zlecić audyt i zweryfikować czy jest to mierzone poprawnie
- dobrze, że wiemy jaki % użytkowników spełniających ten cel realizuje cel główny (pytanie czy sprawdzamy to regularnie i poprawiamy?)
- trzeba dodać mierzenie 3 celu mikro jakim jest zapis na newsletter i zachęcać odwiedzających do zapisu
- czy są jakieś inne cele mikro? Co z pozostałymi etapami ścieżki zakupowej? Czy są mierzone?
- bardzo źle, że świadomość celów mikro jest tak mała w organizacji (trzeba nad tym pilnie popracować)
Dostęp do wszystkich kursów już od 49 zł miesięcznie
14 lekcji • 1 godz. 36 min. 7 sek.
Transkrypcja
Kurs dostępny
od
29 sty 2024
Trener
Krzysztof Modrzewski