Ukończono:0%
Lekcje:14
Czas trwania: 01:36:07
4.8
(104)

Przykład wypełnienia sekcji Cel Główny:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • wiemy co jest celem głównym, jakie zachowanie użytkownika (to dobrze)
  • jest to mierzone w GA4 (to dobrze)
  • wiemy jak nazywa się ten cel (to dobrze)
  • trzeba zweryfikować, czy to zdarzenie w GA4 jest jednoznaczne ze spełnieniem celu (do zweryfikowania, trzeba zrobić audyt)
  • trzeba znaleźć wyjaśnienie dlaczego aż 25% danych jest niepoprawnych (to zdecydowanie zbyt dużo, każdy wynik powyżej 10% powinien być sprawdzony)
  • dobrze, że możemy sprawdzić ile razy to zdarzenie było wywołane i że mamy jasno określone cele do zrealizowania (pytanie czy jest to mierzone regularnie)

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • dobrze, że jest ktoś kto dba o jakość danych
  • ostatnio audyt był ponad 300 dni temu, to zdecydowanie zbyt dawno (należy zlecić nowy audyt i sprawdzić czy wszystko jest mierzone poprawnie, ponieważ strona w tym czasie przeszła kilka zmian i zostały dodane nowe wtyczki i rozwiązania)

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • zdecydowanie trzeba stworzyć raport pokazujący realizację tego celu w czasie i w formie podsumowania
  • realizację celu trzeba analizować częściej niż kilka razy w miesiącu (jak możemy to wyegzekwować/poprawić?)
  • dobrze, że jest świadomość jak cel strony przekłada się na cel biznesowy i związanych z tym problemów
  • każdy dział powinien wiedzieć co jest celem strony i jak jest mierzony, aby móc to sprawdzać

Przykład wypełnienia sekcji Cel Główny:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • wiemy co jest celem głównym, jakie zachowanie użytkownika (to dobrze)
  • jest to mierzone w GA4 (to dobrze)
  • wiemy jak nazywa się ten cel (to dobrze)
  • trzeba zweryfikować, czy to zdarzenie w GA4 jest jednoznaczne ze spełnieniem celu (do zweryfikowania, trzeba zrobić audyt)
  • trzeba znaleźć wyjaśnienie dlaczego aż 25% danych jest niepoprawnych (to zdecydowanie zbyt dużo, każdy wynik powyżej 10% powinien być sprawdzony)
  • dobrze, że możemy sprawdzić ile razy to zdarzenie było wywołane i że mamy jasno określone cele do zrealizowania (pytanie czy jest to mierzone regularnie)

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • dobrze, że jest ktoś kto dba o jakość danych
  • ostatnio audyt był ponad 300 dni temu, to zdecydowanie zbyt dawno (należy zlecić nowy audyt i sprawdzić czy wszystko jest mierzone poprawnie, ponieważ strona w tym czasie przeszła kilka zmian i zostały dodane nowe wtyczki i rozwiązania)

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • zdecydowanie trzeba stworzyć raport pokazujący realizację tego celu w czasie i w formie podsumowania
  • realizację celu trzeba analizować częściej niż kilka razy w miesiącu (jak możemy to wyegzekwować/poprawić?)
  • dobrze, że jest świadomość jak cel strony przekłada się na cel biznesowy i związanych z tym problemów
  • każdy dział powinien wiedzieć co jest celem strony i jak jest mierzony, aby móc to sprawdzać
14 lekcji • 1 godz. 36 min. 7 sek.
Transkrypcja
Kurs dostępny od do
29 sty 2024
Trener
Krzysztof Modrzewski

Człowiek, dla którego dane są najważniejsze. Już od ponad 10 lat związany z branżą Digital Marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych, startupach i sklepach internetowych. Obecnie, głównie zajmuje się rozwijaniem analityki u swoich klientów, na co składa się nie tylko poprawienie implementacji technicznych, ale przede wszystkim nauka odpowiedniego wykorzystania danych do działania w biznesie. Prywatnie szermierz i zapalony geek gier planszowych.