Ukończono:0%
Lekcje:14
Czas trwania: 01:36:07
4.8
(104)

Przykład wypełnienia sekcji Raportowanie w organizacji:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • zdecydowanie za mało osób na co dzień korzysta z raportów do pracy
  • poszczególne działy powinny popracować nad lepszym przepływem informacji i korzystać wzajemnie ze swoich danych
  • trzeba popracować nad raportami dla poszczególnych osób w organizacji jak i nad edukacją w postaci szkoleń
  • trzeba wyznaczyć osobę odpowiedzialną za budowanie kultury analitycznej (być może początkowo skorzystać z pomocy zewnętrznego eksperta)
  • w firmie korzystamy z wielu narzędzi, w których są różne dane, część z nich się powtarza, część wygląda podobnie ale jest inaczej mierzona (nie ma tzw. jednego źródła prawdy do podejmowania decyzji biznesowych)

Przykład wypełnienia sekcji Raportowanie w organizacji:

Najważniejsze komentarze dotyczące tego fragmentu:

  • zdecydowanie za mało osób na co dzień korzysta z raportów do pracy
  • poszczególne działy powinny popracować nad lepszym przepływem informacji i korzystać wzajemnie ze swoich danych
  • trzeba popracować nad raportami dla poszczególnych osób w organizacji jak i nad edukacją w postaci szkoleń
  • trzeba wyznaczyć osobę odpowiedzialną za budowanie kultury analitycznej (być może początkowo skorzystać z pomocy zewnętrznego eksperta)
  • w firmie korzystamy z wielu narzędzi, w których są różne dane, część z nich się powtarza, część wygląda podobnie ale jest inaczej mierzona (nie ma tzw. jednego źródła prawdy do podejmowania decyzji biznesowych)
14 lekcji • 1 godz. 36 min. 7 sek.
Transkrypcja
Kurs dostępny od do
29 sty 2024
Trener
Krzysztof Modrzewski

Człowiek, dla którego dane są najważniejsze. Już od ponad 10 lat związany z branżą Digital Marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych, startupach i sklepach internetowych. Obecnie, głównie zajmuje się rozwijaniem analityki u swoich klientów, na co składa się nie tylko poprawienie implementacji technicznych, ale przede wszystkim nauka odpowiedniego wykorzystania danych do działania w biznesie. Prywatnie szermierz i zapalony geek gier planszowych.