Ukończono:0%
Lekcje:8
Czas trwania: 00:47:52
4.8
(91)
course thumbnail
Opis kursu
Pozyskiwanie ruchu

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google - zrób to Sam/a!


Cel i oczekiwany rezultat?

czyli jakie umiejętności pozyskasz przechodząc kurs

Dlaczego to jest ważne?

czyli dlaczego struktura kampanii ma wpływ na biznes

Jak to zrobimy?

czyli jaki jest proces nauki



Oceny i recenzje
4.8
(91)
User avatar
Sandra K.
6/21/2025
Kampanie Search w Google Ads
Bardzo ciekawy kurs, ale przy tej kampanii zabrakło mi omówienia wszystkich trzech rodzajów typów dopasowania słów kluczowych oraz jak one wpływają na kampanię, gdy są stosowane razem.
User avatar
Paweł G.
9/9/2024
Kampanie Search w Google Ads
Trochę szybko, ale może z odtworzenia da się ogarnąć :)
User avatar
Katarzyna M.
5/7/2024
Kampanie Search w Google Ads
Chętnie bym podsłuchała więcej o broad match, STAG itp i aktualnych trendach w kampaniach search 🙂 Poza tym super 🙂
8 lekcji • 0 godz. 47 min. 52 sek.
Kurs dostępny od do
11 mar 2024
Trener
Łukasz Piątek

Dyrektor działu Performance Marketingu. Na co dzień zarządza prowadzeniem kampanii lub doradza klientom, którzy tylko w 2020 r. wygenerowali ponad 6 miliardów wyświetleń reklam oraz wydali 40 milionów złotych budżetów reklamowych. Wielokrotny prelegent w programach szkoleniowych Google Partners, Semcamp i Marketing Masters. Łukasz od 8 lat specjalizuje się w kampaniach, w których budżet jest w 100% pod kontrolą, a każda złotówka przekłada się na realny zysk.

Oceny i recenzje
4.8
(91)
User avatar
Sandra K.
6/21/2025
Kampanie Search w Google Ads
Bardzo ciekawy kurs, ale przy tej kampanii zabrakło mi omówienia wszystkich trzech rodzajów typów dopasowania słów kluczowych oraz jak one wpływają na kampanię, gdy są stosowane razem.
User avatar
Paweł G.
9/9/2024
Kampanie Search w Google Ads
Trochę szybko, ale może z odtworzenia da się ogarnąć :)
User avatar
Katarzyna M.
5/7/2024
Kampanie Search w Google Ads
Chętnie bym podsłuchała więcej o broad match, STAG itp i aktualnych trendach w kampaniach search 🙂 Poza tym super 🙂