Ukończono:0%
Lekcje:9
Czas trwania: 01:05:50
Opis kursu
Kampanie performance na Facebooku i Instagramie - zrób to Sam/a!
Cel i oczekiwany rezultat?
czyli jakie umiejętności pozyskasz przechodząc kurs
Dlaczego to jest ważne?
czyli dlaczego struktura kampanii ma wpływ na biznes
Jak to zrobimy?
czyli jaki jest proces nauki
Oceny i recenzje
11/28/2024
Kampanie performance na Facebooku i Instagramie
Przemawia do mnie zwięzły język prowadzącego opisującego kampanię leadową. Trochę brakuje informacji o tym co robić dalej po starcie adsów.
10/27/2024
Kampanie performance na Facebooku i Instagramie
Mogłoby zostać pokazane tworzenie niestandardowych grup odbiorców, umiejscowienia konkretnych formatów grafik (jaki format do jakich umiejscowień) oraz tworzenie utm bezpośrednio w systemie facebook na poziomie reklamy. Poza tym super kurs :)
6/22/2025
Kampanie performance na Facebooku i Instagramie
Kurs chaotyczny, w przyśpieszonym tempie. Brakowało mi wielu objaśnień, np. zatrzymania się i omówienia rodzajów celów kampanii. Listy odbiorców przeskoczone całkowicie. Uważam, że przedłużenie o parę minut kursu i powrót do wiedzy z poprzednich lekcji wiele by pomogło i utrwaliłoby wiedzę. Żałuję, że lekcja była prowadzona w interfejsie po angielsku, gdyż przez skakanie z tematu na temat jeszcze trudniej było się odnaleźć w omawianym materiale.
Dostęp do wszystkich kursów już od 49 zł miesięcznie
9 lekcji • 1 godz. 5 min. 50 sek.
Kurs dostępny
od
8 kwi 2024
Trener
Łukasz Piątek
Oceny i recenzje
11/28/2024
Kampanie performance na Facebooku i Instagramie
Przemawia do mnie zwięzły język prowadzącego opisującego kampanię leadową. Trochę brakuje informacji o tym co robić dalej po starcie adsów.
10/27/2024
Kampanie performance na Facebooku i Instagramie
Mogłoby zostać pokazane tworzenie niestandardowych grup odbiorców, umiejscowienia konkretnych formatów grafik (jaki format do jakich umiejscowień) oraz tworzenie utm bezpośrednio w systemie facebook na poziomie reklamy. Poza tym super kurs :)
6/22/2025
Kampanie performance na Facebooku i Instagramie
Kurs chaotyczny, w przyśpieszonym tempie. Brakowało mi wielu objaśnień, np. zatrzymania się i omówienia rodzajów celów kampanii. Listy odbiorców przeskoczone całkowicie. Uważam, że przedłużenie o parę minut kursu i powrót do wiedzy z poprzednich lekcji wiele by pomogło i utrwaliłoby wiedzę. Żałuję, że lekcja była prowadzona w interfejsie po angielsku, gdyż przez skakanie z tematu na temat jeszcze trudniej było się odnaleźć w omawianym materiale.