Ukończono:0%
Lekcje:17
Czas trwania: 01:23:13
4.9
(14)
course thumbnail
Opis kursu
Social Media
Oceny i recenzje
4.9
(14)
User avatar
Sabina K.
1/23/2025
Audyt działań własnych i analiza konkurencji
Wow, jestem naprawdę pod wrażeniem. Super, że przekazywana wiedza jest bardzo praktyczna, a nie tylko teoretyczna.
User avatar
Jarosław K.
11/4/2024
Audyt działań własnych i analiza konkurencji
Od początku widać w prowadzącej praktyka. Prowadząca Anna Ledwoń-Blacha nie należy do szerokiego grona szkoleniowców teoretyków co lubią cytować zagraniczne książki. Widać, że ma do czynienia z klientami i pracuje z nimi w SM. Zapowiada się dla mnie bardzo ciekawy kurs tym bardziej, ze ja nie ogarniam SM
17 lekcje • 1 godz. 23 min. 13 sek.
Kurs dostępny od do
29 paź 2024
Trener
Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książek “Strategiczne podejście do działania w social mediach” oraz “Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku”. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat.

Z marketingiem związana od 14 lat, od ponad 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 4000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Szkoli głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience, a od ponad dwóch lat generatywnej AI.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

Oceny i recenzje
4.9
(14)
User avatar
Sabina K.
1/23/2025
Audyt działań własnych i analiza konkurencji
Wow, jestem naprawdę pod wrażeniem. Super, że przekazywana wiedza jest bardzo praktyczna, a nie tylko teoretyczna.
User avatar
Jarosław K.
11/4/2024
Audyt działań własnych i analiza konkurencji
Od początku widać w prowadzącej praktyka. Prowadząca Anna Ledwoń-Blacha nie należy do szerokiego grona szkoleniowców teoretyków co lubią cytować zagraniczne książki. Widać, że ma do czynienia z klientami i pracuje z nimi w SM. Zapowiada się dla mnie bardzo ciekawy kurs tym bardziej, ze ja nie ogarniam SM