Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Platforma
Jak zmienić hasło na platformie?
Hasło do swojego konta na platformie zmienisz w kilku prostych krokach.
➡️ Wyloguj się z obecnej sesji, aby przejść do okna logowania.
➡️ Następnie kliknij opcję "Zapomniałeś/aś hasła" i wpisz swój adres e-mail.
➡️ W odpowiedzi otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, który przeniesie Cię na stronę, gdzie będziesz mógł/a ustawić nowe hasło.
Jak anulować subskrypcję?
Wszystkie informacje na temat subskrypcji znajdziesz w Ustawieniach konta.
Nauka
Jak długo trwa Kurs Performance Marketingu? Czy jest podzielony na moduły?
Pierwsza zaplanowana podstawa programowa obejmuje 1️⃣6️⃣ tygodni. Następnie na platformie będą dostępne kolejne, bardziej szczegółowe i zaawansowane kursy z różnych obszarów. Dzięki temu każda nowa osoba, która dołączy do Marketing Masters, będzie miała możliwość przejścia przez podstawę programową. Osoby, które już ją ukończą, będą nadal otrzymywać dodatkową wiedzę w postaci nowych materiałów i udziału w webinarach.
Jak będą wyglądały zajęcia i w jakich godzinach będą się odbywać?
Nowe lekcje będą udostępniane w poniedziałek , co dwa tygodnie. Będą one dostępne na platformie przez cały czas trwania kursu. ✅
Gdzie znajdę quizy i prace domowe?
✏️ Obowiązkowe quizy znajdziesz na końcu każdej lekcji. Pamiętaj, że próg zaliczenia wynosi minimum 8️⃣ 0️⃣ % – to jedyny sposób, aby Twoje postępy w nauce zostały zarejestrowane
📝 Niektóre lekcje kończą się nieobowiązkową pracą domową, dzięki której masz okazję do praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce. Możesz porównywać swoje rozwiązania z wynikami prowadzących i wyciągać wnioski na temat sposobu rozwiązywania konkretnych problemów.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Dostęp do materiałów na platformie szkoleniowej będziesz mieć do momentu opłacania subskrypcji.
Czym są webinary?
Webinary to dodatkowe spotkania dla subskrybentów, na których masz okazję rozszerzać swoją wiedzę w wybranych dziedzinach i zadawać pytania prowadzącym za pomocą czatu.
Udział w nich jest nieobowiązkowy, jednak zachęcamy Cię do skorzystania z tej szansy i rozwijania swoich umiejętności.
Gdzie i kiedy odbywają się webinary?
Webinary na żywo odbywają się popołudniami, głównie między godziną 17:00 a 18:00. Jeśli nie będziesz jednak w stanie uczestniczyć w transmisji na żywo, nie ma powodu do obaw. Wszystkie sesje zostaną zarejestrowane, co pozwoli Ci na odtworzenie ich w dowolnym dogodnym dla Ciebie momencie. Nagrane webinaria znajdziesz w zakładce "Webinary".
Spotkania możesz obejrzeć bezpośrednio na platformie Marketing Masters lub na YouTube, gdzie dodatkowo możesz wziąć udział w dyskusji na czacie.
Jak dołączyć do webinaru?
Listę zaplanowanych webinarów znajdziesz w zakładce Webinary.
➡️ Webinary odbywają się na żywo, dlatego warto dodać je do swojego kalendarza, aby nie przegapić żadnego spotkania.
➡️ Kiedy nadejdzie termin spotkania live, w zakładce "Webinary" znajdziesz przycisk "Dołącz", który przeniesie Cię na stronę z transmisją. Alternatywnie, możesz skorzystać z linku dostępnego w swoim kalendarzu.
Co, jeśli nie dołączyłem/am do webinaru?
Nie masz się o co martwić! Wszystkie webinary są rejestrowane i dostępne na platformie jako pierwszy moduł w kursie. Dzięki temu możesz odtworzyć nagranie w dowolnym dogodnym dla siebie momencie i rozpocząć naukę!
Co, jeśli nie wezmę udziału w webinarze?
Webinary są opcjonalne, więc nie jesteś zobowiązany/a do ich udziału. Twój brak na spotkaniu nie wpłynie negatywnie na Twoje wyniki.
Społeczność
Czy mam możliwość konsultacji z trenerami? Czy są dodatkowo płatne?
Dodatkowe konsultacje z trenerami są możliwe i odbywają się w ramach społeczności na platformie Discord. Udział w nich jest możliwy dla osób posiadających aktywną subskrypcję w platformie.
Co to jest Discord?
Discord to zewnętrzna platforma internetowa, która umożliwia użytkownikom komunikację oraz udostępnianie plików między sobą. Platforma jest zorganizowana w różne kanały tematyczne, co pozwala na interakcję w określonych grupach i społecznościach.
Jak działa społeczność?
👋 Nasza społeczność działa na platformie Discord. Tam znajdziesz dedykowane kanały dla poszczególnych ścieżek nauki, w których masz możliwość zadawania pytań, rozmawiania z trenerami, a także udziału w dyskusjach z innymi uczestnikami kursu.
Jak dołączyć do społeczności?
Otrzymasz od nas mail z kodem do rejestracji.
Certyfikat
Czy dostanę certyfikat udziału w kursie?
Tak, aktualnie certyfikat będzie można uzyskać po ukończeniu danej ścieżki nauki i pomyślnym zdaniu egzaminu.
Dodatkowo po ukończeniu materiału z 3 kluczowych ścieżek tj. Pozyskiwanie ruchu, Analiza danych i Przygotowanie techniczne będzie możliwość podejścia do egzaminu i otrzymania certyfikacji z całego programu.
Czy dostanę też certyfikat po angielsku?
Tak, otrzymasz certyfikat po angielsku.
Jakie są warunki otrzymania certyfikatu?
Aby uzyskać certyfikat ukończenia Kursu Performance Marketing, musisz:
➡️ zrealizować minimum 80% dostępnych lekcji,
➡️ uzyskać minimum 80% poprawnych odpowiedzi podczas testu końcowego.
Kiedy otrzymam certyfikat?
Po pomyślnym zdaniu egzaminu końcowego, certyfikat będzie dostępny na Twoim koncie w ciągu kilku godzin. ✔️
W jakiej formie otrzymam certyfikat?
Certyfikat otrzymasz w formie pdf do pobrania. Znajdziesz go na platformie w panelu użytkownika.
Czy uzyskany certyfikat przyda mi się w przyszłości, kiedy będę aplikował/a do innych firm?
Tak! Certyfikat będzie potwierdzał zdobytą przez Ciebie wiedzę i umiejętności i z pewnością może pomóc Ci w zdobyciu pracy i rozwoju kariery. 🧑💼
Skontaktuj się z nami jeśli masz jakieś pytania